Towarzystwo Oświatowe EDUKACJA jest organizacją pożytku publicznego KRS 0000141749
Ogłoszenia

Program "Dobry Start"

każdy uczeń może skorzystać z programu "Dobry Start". Więcej informacji >>>

Wyniki egzaminu gimnazjalnego

prezentuję średni wynik egzaminu gimnazjalnego w Polsce i w naszym Gimnazjum.

Gratuluję uczniom i nauczycielom wyników, które należą do najwyższych w kraju.

Wicedyrektor Szkoły

Tomasz Kędrzyński

WYNIKI>>>

WAKACJE!!!

Wczoraj, 22 czerwca, pożegnaliśmy rok szkolny 2017/2018. Okazało się, że jesteśmy naprawdę dobrzy. Wyniki egzaminów potwierdziły, że od kilku lat, niezmiennie należymy do najlepszych szkół w województwie łódzkim (pierwsze miejsce wśród placówek niepublicznych!). Mnóstwo osób otrzymało świadectwa z wyróżnieniem, a średnie niektórych klas (ponad 5,0!) wprawiały w osłupienie. Nie możemy pominąć faktu, że wielu naszych (już) absolwentów i obecnych uczniów zostało w tym roku laureatami konkursów wojewódzkich.

Czytaj więcej

Edukacja regionalna – klasy VII – 20 czerwca 2018 r.

W ramach poznawania naszego miasta klasy VII zwiedziły Muzeum Tradycji Niepodległościowych. Wzięliśmy udział w lekcji poświęconej marszałkowi Józefowi Piłsudskiemu, co w 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości było niewątpliwie dobrym pomysłem. Następnie pod opieką przewodnika zwiedziliśmy ciekawe miejsca w centrum Łodzi – m.in. kamienicę, w której drukowano "Robotnika" (mieszkanie Piłsudskiego – ul. Wschodnia 19). Nieco później wychowawcy pokazali nam Pasaż Róży, wykazując zdziwienie, iż niektórzy nawet o nim nie słyszeli…

Zakończenie trzyletniego projektu edukacji regionalnej klas III SP „Łódź moje miasto”.

15 czerwca uczniowie klas trzecich zaprezentowali swoją wiedzę o Łodzi, jaką zdobyli w czasie realizacji projektu. 10 zespołów opracowało tematy szczegółowe, przygotowując plakaty, regionalne potrawy i ciekawostki.

"Moja Mała Ojczyzna"

15 czerwca klasa 7a w ramach projektu pod tytułem „Moja Mała Ojczyzna” wybrała się na wycieczkę w celu poznania osiedla Złotno. Pomysłodawcami tej wycieczki byli Pan Łukasz Pilżys oraz Julian i Iga.

Klasa poznawała małą ojczyznę Juliana, Igi i Stanisława. Materiał na temat osiedla Złotno przygotowała również Dobrawa.

Akcja charytatywna

W dniach 4.06 - 6.06.2018 r. Rada Wolontariatu wraz z Samorządem Szkolnym zorganizowali charytatywny kiermasz książek. Uczniowie mogli kupić w okazyjnych cenach książki (atlasy, bajki, pomoce naukowe, lektury...), które wcześniej zebraliśmy.

Wycieczka po Łodzi klasy IIIb

W czwartek, 14 czerwca, nasza klasa uczestniczyła w wycieczce po Łodzi. Organizatorem i szczególnym przewodnikiem tej wycieczki był tata naszej koleżanki - pasjonat i miłośnik łódzkiej historii. Opowiadał nam o Łodzi w wyjątkowy sposób. Różne ciekawostki, których nie ma przewodnikach wykorzystaliśmy w prezentacji projektu o naszym mieście. W trakcie wycieczki zjedliśmy pyszne lody. Zwiedzanie zakończyliśmy w Muzeum Kanału "Dętka".

Wycieczka klasy IIIa

14 czerwca całą klasą byliśmy na wycieczce zorganizowanej przez tatę naszego kolegi. Najpierw zwiedzaliśmy Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. Są tam ogromne hale do piłki ręcznej, siatkowej, bieżnie i korty tenisowe. Jedno z boisk do siatkówki plażowej ma nawet podgrzewany piasek!

Zamówienia mundurków szkolnych

Szanowni Państwo,

informujemy, że na kolejny rok szkolny mundurki będzie można zamawiać w podanych terminach
z odbiorem na początku września.
Zamówienia złożone we wrześniu będą do odbioru na początku listopada. Złożone w lutym z odbiorem na koniec marca.
Podczas składania zamówienia, należy dokonać wpłaty za mundurki.
Mundurki można przymierzać i zamawiać w bibliotece w dniach:

• 28.05 - 07.30-17.00,
  • 29.05 - 11.00-17.30,
  • 30.05 - 07.30-17.00,
  • 04.06 - 09.00-17.00,
  • 05.06 - 11.00-17.30,
  • 06.06 - 09.00-17.30,
  • 07.06 - 10.00-17.30.

Prosimy o zaopatrzenie uczniów w odpowiednią ilość elementów stroju uczniowskiego, gdyż poza wymienionymi terminami szkoła nie składa zamówień u producentów mundurków.

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż opłata za II semestr zajęć na basenie wynosi:

• w ramach zajęć w-f (transport) - 90PLN,
  • w ramach zajęć dodatkowych - 450PLN,
  • Sekcja pływacka - 350PLN,
  • Sekcja pływacka + w ramach w-f - 420PLN,
  • Sekcja pływacka + zajęcia dodatkowe - 500PLN.

Zarząd Towarzystwa

Oświatowego "Edukacja"

Ogólne warunki ubezpieczenia na rok szkolny 2017/2018 POBIERZ

Szanowni Państwo,

w przypadku problemów z logowaniem się do dzienniczka elektronicznego lub na platformę edukacyjną zapraszamy na konsultacje do p. dyrektora Tomasza Kędrzyńskiego, w środy w godz. 15.30-16.30 (pokój 25, II piętro).